Jump to content
Left leaderboard

Recommended Posts

I'm new here. So yeah. Hello.

I've been playing for over a year now, I have 2 basses ( a 5 string and a standard 4 string) and I can play muse - hysteria so I'd say I'm pretty good. I can't slap for stinky poo tho😄

I'm here to learn to slap... Which I realise out of context sounds wrong lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

I wrote s**t and it's been changed to stinky poo wtf does this site not allow cursing? Coz that is not my predictive text lmao

Edited by Bassfingerer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hiya Bassfingerererer :crigon_04:

EDIT: The profanity filter won't let you write things like pink torpedo, stinky poo, flip, fosters, Richard etc :D

Edited by Teebs
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Teebs said:

Hiya Bassfingerererer :crigon_04:

EDIT: The profanity filter won't let you write things like pink torpedo, stinky poo, flip, fosters, Richard etc :D

'Richard' I'm dying lmao

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...